© 2011 - 2019 STUDIO HUIGEN | Tel 06 19 37 38 11

 

VIDEO

CONTENTGENERATIE

WEBDESIGN

KANAALONTWIKKELING

GAME CHANGER

CONCEPTONTWIKKELING

STRATEGIE

BUSINESS MODEL GENERATIE

  • Phone-Icon-2_edited
  • ef6b77_7d3e7115700a482aa6bccdb607a49757
  • YouTube - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle

WINNING THE MINDS 

IS A  SCIENCE 

Insights van Bert Huigen
Recente berichten

05.07.2016

In mijn 'insights' gebruik ik vaak infographics. Ik ben - zoals velen - een fan van het gebruik van visuals in communicatie. Ik ben ook een fan van 'facts & figures based analysis'. En die twee komen prachtig samen in een infographic. Een infographic of informatieve il...

01.07.2016

In een eerdere 'insight' heb ik het belang aangestipt van een professionele profielfoto. Maar als je dan eindelijk een geschikte foto hebt dan is het voor velen nog een hele klus om die foto op de juiste wijze te uploaden. Want elk social media platform hanteert zijn e...

22.06.2016

Steeds meer bedrijven passen online video toe in hun marketingmix. Niet echt verrassend als je kijkt naar de plussen van online video.

In bijgaand plaatje is goed te zien wat de voordelen van online video zijn. Wist u dat er ruim 11 miljoen online video kijkers in Nede...

10.06.2016

Belangrijkste tip is eigenlijk dat je je cliëntenbestand goedmoet gebruiken. Jemoet het zien als je belangrijkste waarde in je organisatie. Enga er daarom zorgvuldig mee om! Deze week in mijn blog 7 tips en10 don'ts van mobile emailmarketing. Goed om eens na te gaan ho...

02.06.2016

Wat moet je wel doen en wat zeker niet als MKB-bedrijf op social media? Hoe bereik je je doel? En hoe voorkom je dat je het tegenovergestelde bereikt? In bijgaande infographic kan je toetsen of u zich houdt aan de dos & don'ts van de social media. 

 

Heeft...

30.05.2016

Er was eens een wereld waarin we niet elke minuut werden overladen door tweets, status updates, WhatsApp-berichten of likes op Facebook. En dat was slechts 10 jaar geleden. In 2006 klaagden we over het groot aantal emails die we dagelijks ontvingen. Hoe moesten we die...

27.05.2016


Elk zichzelf respecterend bedrijf heeft tegenwoordig een website. Het is het online visitekaartje voor een bedrijf. Helaas zie ik nog te veel websites die letterlijk gebouwd zijn als visitekaartje. Ze zijn namelijk veel te statisch. Er wordt naar gekeken als zijnde dr...

Please reload

Please reload

Archief
Please reload

Search By Tags