top of page
Featured Posts

Mobile emailmarketing: 7 tips en 10 don'ts


10 don'ts van mobile emailmarketing

Belangrijkste tip is eigenlijk dat je je cliëntenbestand goed moet gebruiken. Je moet het zien als je belangrijkste waarde in je organisatie. En ga er daarom zorgvuldig mee om! Deze week in mijn blog 7 tips en 10 don'ts van mobile emailmarketing. Goed om eens na te gaan hoe je er zelf mee omgaat. Meer halen uit uw cliëntenbestand via emailmarketing is altijd effectiever dan met hagel schieten in de social media. Enkele goede aanleidingen om een email te sturen: 1. Stuur uw cliënten een uitnodiging voor een event en nog beter voeg daar een video aan toe. 2. Bedank uw cliënten voor het bereiken van een mijlpaal. Bestaat uw bedrijf 10 jaar? Laat dat niet zo maar ongemoeid voorbij gaan. U bestaat 10 jaar dankzij uw cliënten. 3. Stel een nieuwe medewerker voor. 4. Maak een jaaroverzicht. Wat waren de hoogtepunten? Voeg statistieken, video's, foto's toe om het 'jaarverslag' aantrekkelijk te maken voor de lezer. 5. Vraag om feedback. Dat kan van alles zijn. Geef aan dat de mening van uw cliënten u zeer dierbaar is. Elke wijziging in de dienstverlening is een aanleiding om om feedback te vragen. 6. Stuur reminders. Uw cliënten zullen het op prijs stellen dat u ze helpt ergens aan te herinneren. En 7. Onderschat niet de impact van een professioneel vervaardigde video. Hiermee kunt u het verschil maken! Dus maak niet de fouten die uw concurrenten wel geregeld maken en wees creatief in het benaderen van uw cliënten. Laat uw cliëntenbestand niet onbenut!

Recente berichten
Archief
Search By Tags
Follow Us
  • Twitter - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
bottom of page